5 najładniejszych zdjęć anny kariny

gdy spojrzałem na tracklistę płyty cinemetropolis, byłem pewny, że blue scholars się machnęli – i chodziło o tytułową bohaterkę tołstoja. głupi ja. anna karina istnieje naprawdę; w tym roku skończyła 72 wiosny, a w latach 60tych była jedną z najbardziej znanych europejskich aktorek. wczorajsza premiera tego klimatycznego teledysku skierowała mnie jeszcze bardziej na jej trop. dotarcie do informacji o tym, że nigdy nie zgodziła się na nagie sceny pozwoliło jeszcze lepiej zrozumieć wers geo, ten który brzmiał real woman on a set with actors/ who all try to fuck the director after. w tym przypadku to reżyser musiał zabiegać o względy aktorki. na obejrzenie filmów z jej udziałem mam nadzieję znaleźć jeszcze czas, tymczasem wystarczyć musi poniższe pięć (plus to powyżej) najbardziej uroczych zdjęć kariny własnoręcznie wybranych z archiwum poświęconej jej strony. zdjęć, zgodnie z obowiązującym trendem – utrzymanych w  quasi-tumbrl-retro-stylu. uważaj jednak. she got eyes that will pierce your skin.

Skomentuj

